wtorek, 9 października 2012

Kolejny pokrwiec na zamówienie

Witam ;)

Jestem ciekawa ile osób tak jak ja ma swoją pasję w robieniu różnych rzeczy typu hand-made, nie chodzi mi o biżuterię i tego typu rzeczy, ale bardziej np o takie pokrowce na telefon, ręcznie malowanie różne przedmioty itp. Jeśli ktoś to przeczyta i ma swojego bloga z tego typu rzeczami to podajcie linki, chętnie na nie zajrzę ;)
Ostatnio nie mogę zrobić nic nowego, choć mam kilka ciekawych pomysłów ;) 
Ale zaprezentuję Wam za to projekt kolejnego pokrowca dla jednej dziewczyny. Na pokrowcu ma być wizerunek lamy - kolory czerń, szary, biel - biel wykluczyłam jak widać ;)
Projekt został zrobiony w paincie, więc nie jest najpękniejszy, ale z kilku wcześnijeszych takich projektów wyszły cudne pokrowce ;) 





A Wam jak się podoba? Może jeszcze coś zmienić?:)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz