środa, 10 października 2012

Strona na Facebook`u

Od dziś funkcjonuje także strona mojego bloga którą utworzyłam na facebook`u ;) Zapraszam wszystkich dotychczasowych klientów i przyjazne osoby do polubienia mojej strony. 

LINK:

Zastanawiam się również nad tym aby zorganizować konkurs, w którym nagrodą miałby być jeden z moich pokrowców. Chciałabym się dowiedzieć ile osób byłoby zainteresowanych ;)


Zdjęcie mojego osobistego pokrowca takie jak w tym poście znajduje się jak tło mojej strony na facebook`u ;)

Zapraszam do komentowania, Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cudne są te Twoje pokrowce :) Już je widziałam kiedyś na szafie i podziwiałam. Za ile je sprzedajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie ma mieć naszycie, ale około 10 zł za sztukę ;) Najdroższe - 2 pokrowce na tablety z kokardkami wyszły za 55 zł z wysyłką ;)

      Jeśli jesteś zainteresowana to pisz na maila - podany jest w kontakcie ;)

      Usuń