sobota, 8 września 2012

Pokrowce na telefon - filcowa sprawa :)

Zaczarowana możliwościami jakie dają nam dzisiejsze czasy, postanowiłam z tego skorzystać. Różnokolorowe filce, gąbki, cekiny... W tej chwili to mnie interesuje najbardziej. W przeszłości częściej rysowałam, może kiedyś pokaże swoje stare prace. W przyszłości chciałabym spróbować rysowania i malowania na koszulkach ;) Widziałam wiele inspirujących prac i bardzo chciałabym tego spróbować ;) 


W ostatnich dniach zrobiłam 3 pokrowce na telefon. Pierwszy zrobiłam z myślą o sobie. Delikatny w serduszka.


Wyraźnie widać szycia - zależało mi na tym właśnie, Widać je też na przyszytych serduszkach :)


Na identycznym kolorze nałożyłam wcześniej przygotowanego kwiatka. Jak się Wam podoba efekt?



Przy tym było najwięcej pracy, ale chyba jestem z niego najbardziej zadowolona. Wyszedł mi jakiś bardziej orientalny wzór ;)





Z każdym kolejnym postem postaram się zaprezentować swoje nowe prace. Mam nadzieje, że znajdą się osoby, którym spodoba się moja praca ;)

1 komentarz:

  1. Śliczne te pokrowce, w serduszka chyba najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń