wtorek, 25 września 2012

Pokrowiec na zamówienie od pomysłu do realizacji ;)

Cześć ! :)

Dziś chcę Wam w skrócie pokazać mój pierwszy pokrowiec na zamówienie krok po kroku ;) Osoba która go sobie zażyczyła jest fanem żużlu. A więc pokrowiec to logo jednego z klubów ;)

Tutaj widzicie co mi się urodziło w głowie widząc samo logo:


Zakupiłam odpowiednie materiały, wszystko sobie przygotowałam i zaczęłam pracę... przeszło 2 godziny roboty. Pierwszym etapem było wycięcie wszystkich elementów ;)






Kolejnym krokiem było szycie - to zajęło mi 90% czasu...




A teraz pokażę Wam jak całość wygląda już po wszystkim. Ja jestem zadowolona i wydaje mi się, że wyszło nawet lepiej niż bym przewidziała.







Mam nadzieje, że pokrowiec spodoba się nowemu właścicielowi. Chciałąbym się również dowiedzieć o opinię innych osób ;)

Pozdrawiam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz